penerangan yg menjelaskan...

salamullahi 'alaikum..

CANE NK JADIK AUTHOR NIH?!
di sini ade sedikit penerangan.
jika anda(f5 o8) tidak dapat mendaftarkan diri anda untuk menjadi author melalui email yahoo anda (tlh di send kan invitation), maka dengan ini anda hendaklah membuat satu akaun di google.
anda hanya perlu tekan ini. dan sign up untuk gmail. kemudian daftarkan diri anda sekali lagi melalui email yg telah disendkan invitation td dgn menggunakan id gmail anda..terima kasih.

APEKAH KEGUNAAN DAN MATLAMAT BLOG INI?!
eheem.. yg sebenarnya...dragon ball ade tujuh bijik sumenye...tetapi matlamat kita membuat blog nih ade banyak, berdasarkan niat masing2. tapi yg penting blog ini adalah lambang kesatuan kita dan insyaAllah blog ini akan menjadi satu medan untuk kita .....ape2laaaa..haih..
kegunaan blog ini pula adalah bermacam2. setelah anda menjadi author, anda buleh mengepost/menulis segala macam bentuk penulisan di dalam blog ini..sama ada cerita, tazkirah, puisi, pengunguman2 penting/x penting, dll. terlalu banyak kegunaannya sehingga tidak tertaip dek jari jemari kaki ...ososozozoz

CANE NK POST?!
lorh..x tau ke? snang aje dong. daftar masuk kat blogger menggunakan email yg anda daftarkan sebentar td, dan tulisla kat bhgn posting tuh..dan jadilaaaaa koko crunch!!! teb3..

POSTING...POSTER..POLINTERINE..
setelah anda penat penat menaip..anda hendaklah mengkatogorikan penulisan anda. kategori2nya/label2nya adalah seperti berikot:
  • renungan=tazkirah, ceramah, artikel syahdu, dll yg membuatkan kita merenung..
  • peristiwa=kongsi pengalaman pahit/manis, pengalaman, dll yg berkaitan
  • karya sang sasterawan=segala jenis karya
  • pada suatu hari..=segala jenis cerita yg hanyalah cerita semata2
  • attention!!=segala jenis pengunguman
  • random=untuk yg tdk ade di atas
sume nih ntuk memudahkan kita suatu mase nnti..kalo nk ikot ..ikotla..kalo x nk terpulanglah..
tima kasih.

yg benar,
mnmnur




0 orang komen:

Sejukkan Minda~